HTML

Esküvői zenék - amíg vár a násznép

2009.11.01. 18:59 :: g&oesküvő

Zenei javaslatok arra az időre, amíg vár a násznép: 

Love of My Life (Jim Brickman w/ Micheal W. Smith)
Ribbon In The Sky (Stevie Wonder)
i will be here (steven chapman)
I Can Only Imagine (Mercy Me)
I Cross My Heart (George Strait)
Truely, Madly, Deeply (Savage Garden)
My Best Friend (Tim McGraw)
Battle Hymn of Love (Kathy Mattea)
In My Life (The Beatles)
Could I have this Dance (Ann Murray)
It's Your Love (Tim McGraw/Faith Hill)
If you could see what i see (Geoff moore)
Always With Me, Always With You (Joe Satriani)
If it wasn't for your Love (Heather Headley)
I'll be right there (Bryan Adams)
Endless Love (Lionel Richie)
Plan On Forever (Sue Ann Carwell w/ Mervyn Warren)
At the Beginning (Donna Lewis/Richard Marx)
Heaven (Bryan Adams)
Forever and For Always (Shania Twain)
If You're Not the One (Daniel Beddingfield)
Without You (Motley Crue)
Hornpipe, Water Music Suite (George Frideric Handel)
Time in a Bottle (Jim Croce)
A Moment Like This (Kelly Clarkson)
Here and Now (Luther Vandross)
First Time Ever I Saw Your Face (Roberta Flack)
When You Say Nothing At All (Ronan Keating)
Canon De Pachelbel (pachelbel)
Love and Marriage (Frank Sinatra)
To Make You Feel My Love (Garth Brooks)
Ave Maria (Schubert)
Sheep May Safely Graze (Bach)

Szólj hozzá!

Címkék: esküvői zenék

A bejegyzés trackback címe:

https://eskuvoshop.blog.hu/api/trackback/id/tr831491429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása